اتصال نرم افزارهای متراک به پیام رسان بله

مدتی پیش برای سهولت دسترسی کاربران به پنل کاربری خود و امنیت بیشتر امکان ورود به سایت تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت رمز یکبار مصرف برای کاربران ایجاد شد که در اینصورت کاربران مجبور نبودند همیشه یک رمز را به خاطر بسپارند و یا نگران لو رفتن رمز عبور خود باشند. اما این روش ضمن سهولت استفاده و رضایت کاربران در برخی مواقع به دلیل اختلال در سامانه ارسال  پیامک و یا در دسترس نبودن سرویس ارسال پیامک در برخی مواقع به کندی انجام می شد که این امر باعث شد به فکر یک روش جایگزین و یا مکمل برای ورود به سایت باشیم.

یکی از روش های مرسوم ارسال رمز یکبار مصرف به سایت ها ارسال رمز به یکی از پیام رسان های مورد استفاده کاربران می باشد. در این روش ارسال پیام از طرف  ربات یا بازوی سایت متراک انجام می شود.

برای استفاده از این روش کاربران می بایست به پنل کاربری خود وارد شده و در بخش مشخصات کاربری اقدام به ایجاد اتصال به بازوی متراک نمایند. این عمل به سرعت ظرف یک دقیقه زمان قابل انجام است و تنها کافی است کاربر پس از طی چند مرحله ساده امکان اتصال به پیام رسان بله را به سایت بدهد.

آدرس بازوی متراک در پیام رسان بله @metrakBot می باشد.

برای عضویت در این بازو تنها کافیست آدرس بازو را در یک پیام برای خود (فضای شخصی) یا هر شخصی بفرستید و روی آن کلیک کنید تا وارد محیط چت با ربات شوید و سپس روی کلید شروع کلیک نمایید.

آپدیت رایگان همه فهرست بهای پایه 1402 به نرم افزارها

به اطلاع کاربران گرامی می رساند همه نرم افزارهای متراک به فهارس سال 1402 به روز رسانی شدند و کاربران برای استفاده از آنها تنها با همان اشتراک های قبلی خود و یا اشتراک جدید می توانند از آنها استفاده نمایند.

آپدیت رایگان همه فهرست بهای پایه 1401 به نرم افزارها

به اطلاع کاربران گرامی می رساند همه نرم افزارهای متراک به فهارس سال 1401 به روز رسانی شدند و کاربران برای استفاده از آنها تنها با همان اشتراک های قبلی خود و یا اشتراک جدید می توانند از آنها استفاده نمایند.

نرم افزارهای صورت وضعیت و برآورد به روز رسانی شدند

با تشکر از نظرات و حمایت های کاربران عزیز، نرم افزارهای صورت وضعیت نویسی و برآورد در مورخه 1400/10/24 بروز رسانی گردید و برخی مشکلات گزارش شده رفع شده و قابلیت های جدید به نرم افزارها اضافه گردید. هم اکنون قابلیت های جدید در دسترس همه کاربران بوده و قابل استفاده می باشند.

123